Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1) – 556(3) KC.). Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:

  • pisząc na adres email: info@mineral-guard.com.pl
  • kierując pisemnie reklamację na adres: Mineral Guard Europe Sp. z o.o. , ul. Jana Kazimierza 279 lok. 3, 05-126 Stanisławów Pierwszy

Poprawnie składana reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • Imię i nazwisko:
  • Adres:
  • Data zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji:
  • Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania:
  • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację:
  • Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej)

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

Formularz reklamacji online